De sint bracht op 6 december een onvolledige playmobil. We zijn nu 8 weken verder en eindelijk hebben we alle ontbrekende stukken gekregen.
Van een duur speelgoedmerk had ik eerlijk gezegd wat betere service verwacht:
- Antwoord van Playmobil pas na 10tal dagen na een 2e reminder per mail. Antwoord in de stijl van "jaja, we zijn er mee bezig".
Ik kan begrijpen dat het druk is in de buurt van de verjaardag van de sint, maar een kort antwoordje met bedankt voor uw geduld zou niet misstaan.
- We krijgen dan een formulier in te vullen met alle ontbrekende stukken. Gezien het groot aantal ontbrekende stukken lang is geraakt het niet op 1 formulier en vullen we er 2 in. Deze worden mooi ingescand en doorgestuurd.
- De eerste week van januari krijgen we dan eindelijk een doos met ... slechts een gedeelte van de ontbrekende stukken. Blijkt dat ze enkel het eerste blad hadden doorgenomen.
- Boze mail als gevolg met als antwoord 'sorry we hadden het niet gezien'
- Nog 3 weken vooraleer de stukken aankomen. Geen briefje erbij, enkel droogjes een lijst met stukken. Povertjes allemaal.
Eigenlijk had ik niet alleen een snelle levering van alle ontbrekende stukken verwacht - 2 weken lijkt me al lang - maar ook een briefje met wat excuses en eventueel een extraatje bij een volgende aankoop of zo.
De ervaring met een slechte Kellog's doos Corn Flakes was alleszins van heel andere orde. Antwoord per brief binnen 2 weken met excuses, een reden en een paar bonnen. Beste Playmobil mannekes, misschien moeten jullie eens bij de collega's ontbijtgranen te rade gaan.
zondag 31 januari 2010
Playmobil
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten